Gelieve je opnieuw in te schrijven.
Home Opleidingen Omgaan met moeilijke klanten
Iedere klant is belangrijk, maar sommige klantgesprekken kunnen uitdagend of zelfs stressvol zijn. Of het nu gaat om klachten, onredelijke eisen of emotioneel geladen interacties, het is cruciaal om professioneel, kalm en doelgericht te blijven.Dan is de training “Omgaan met Moeilijke Klanten” precies wat je nodig hebt!
Tijdens deze opleiding leer je hoe je:
Door middel van realistische cases en oefeningen pas je de geleerde technieken direct toe in de praktijk. Na deze training beschik je over de vaardigheden om professioneel, rustig en klantgericht te handelen, zonder dat dit ten koste gaat van jezelf of de servicekwaliteit.
ELOYA is dé Belgische beroepsfederatie voor elektriciens en alle professionals die met elektriciteit werken.
Wij vertegenwoordigen meer dan 1.500 vakmensen die actief zijn in de elektrotechnische sector.
Erkend dienstverlener KMO-portefeuille met erkenningsnummer DV.O216768
ING Arena – Miramarstraat, 1020 Brussel